ACIDBoost: więcej niż peeling!
ACIDBoost: więcej niż peeling!

Karolina Chorowska – Kierownik Sprzedaży i Główny Szkoleniowiec marek BOOST

 

 

Kolejna nagroda Innowacje 39. Kongresu i Targów LNE trafiła do firmy Empire Pharma za Peelingi ACIDBoost® Mix Box o dwutorowym działaniu – pielęgnacyjnym oraz ochronnym, które gwarantuje zawartość innowacyjnego kompleksu AntiPollution Peel System. O pielęgnacyjnych nowościach opowiada Karolina Chorowska – Kierownik Sprzedaży i Główny Szkoleniowiec marek BOOST.

 

 

Dlaczego w Państwa opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny? 

ACIDBoost® Mix Box to więcej niż zestaw peelingów chemicznych. To 6 innowacyjnych produktów stanowiących odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ochrony przed toksycznym wpływem zanieczyszczonego powietrza. Żelowe koktajle z kwasami, wzbogacone w AntiPollution Peel System, kompleks stanowiący ochronę przeciw zanieczyszczeniom, to pierwsze peelingi do użytku profesjonalnego, które stanowią kompleksową pielęgnację – zapewniają nie tylko efekt złuszczenia, ale dodatkowo chronią bezbronną skórę przed agresją czynników zewnętrznych. Dodatkowo koktajle ACIDBoost® są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezpieczne i łagodne, bez silnego efektu złuszczania. Posiadają przyjemny zapach, dzięki czemu zabieg eksfoliacji przenosimy na wyższy poziom pielęgnacji, oferując oprócz efektów, przyjemność stosowania.  Warto nadmienić, że produkty ACIDBoost® powstają zgodnie z rygorystycznymi standardami ISO 22716:2009.

Kongres i Targi LNE to okazja do spotkania oko w oko z klientami. Jakie nowości czekały na nich na Państwa stoisku?

Co roku przygotowujemy dla naszych klientów nie tylko ciekawe nowości produktowe poznanych już marek. Nasza rodzina marek BOOST dynamicznie się rozwija, zdobywając rzesze nowych miłośników. Dotychczas ofertę BOOST tworzyły dwie marki: mesoBOOST® (produkty bazujące na potrójnym kwasie hialuronowym, pobudzające potencjał młodości) i ACIDBoost® (innowacyjne peelingi chemiczne, które wyróżnia AntiPollution System). W marcu tego roku zadebiutował senseBOOST – produkty skomponowane są tak, by nie tylko gwarantować doskonałą pielęgnację, ale dodatkowo pobudzać zmysły klienta, otulać zapachem, zachwycać kolorem, urzekać i fascynować wyglądem. Jest to marka pełna koloru, smaku i zapachu. Wnosząca nutkę „szaleństwa” do dotychczas stonowanej rodziny BOOST. Doskonała do gabinetu, ale także „domowego spa”.

Na jakie profity ze stałej współpracy z Państwa firmą mogą liczyć kosmetyczki? 

Podstawowym założeniem naszej firmy jest partnerstwo, dlatego zapewniamy wsparcie klientom na wielu płaszczyznach. Podstawową wartość w dzisiejszych czasach stanowi wiedza, dlatego oferujemy bardzo szeroką ofertę edukacyjną, nie tylko w temacie produktowo-zabiegowym, ale także sprzedażowym czy też marketingowym. Dodatkowo współpracujące z nami gabinety mogą liczyć na korzystne promocje, pakiety, czy też programy lojalnościowe. Kompleksowe zadbanie o kosmetyczkę i salon, w którym oferowane są nasze zabiegi i produkty to gwarancja współpracy „szytej na miarę”.

Jakie kierunki rozwoju wyznaczają sobie Państwo na najbliższy czas?

Przed nami kolejne wyzwania! Nie chcielibyśmy zdradzać strategii, w którym będziemy rozwijać nasze marki. Na chwilę obecną to tajemnica. Bez wątpienia będziemy dążyć do poszerzenia portfela produktowego o nowe, innowacyjne i ciekawe rozwiązania, które będą odpowiadać najnowszym trendom, ale także korespondować z potrzebami konsumentów. 

 

Sprawdź wszystkich laureatów nagrody Innowacje 39. Kongresu i Targów LNE