LNE 129 #2/2020

Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do tego materiału zaloguj się lub zaprenumeruj

LNE 129 #2/2020

Końcówka roku 1994, kawiarenka na Krakowskim Przedmieściu i kilka osób przy stole… To wtedy podjęliśmy decyzję o wydawaniu pisma i organizowaniu kongresów LNE. 
Naszym celem był rozwój i edukacja branży kosmetycznej i kosmetologicznej.
Dziś, po 25 latach, przeglądając archiwalne numery czasopisma, zdjęcia z kongresów i targów, oraz szkoleń, nietrudno stwierdzić, że polska branża kosmetyczna jest jedną z najsilniejszych na świecie. Wykształcenie i wiedza polskich kosmetyczek mogą być wzorem i inspiracją dla kosmetyczek z innych europejskich krajów. I nie tylko europejskich! Kosmetyki oraz sprzęt kosmetyczny z Polski konkurują z najlepszymi markami z Francji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec czy USA.
Cieszymy się, że jesteśmy częścią tak wspaniałej historii i że mieliśmy wkład w te osiągnięcia – a to wszystko nie wydarzyłoby się bez WAS, drodzy Państwo!
Wszystkim naszym czytelnikom, wystawcom, współpracownikom, wykładowcom i partnerom bardzo dziękujemy za 25 lat wsparcia i zaufania, jakim nas obdarzyliście, nierzadko też w trudnych chwilach.

Te 25 LAT SUKCESU to wspólny sukces nas wszystkich!

 

#kosmetyczkatobrzmidumnie

Nasz urodzinowy rok chcielibyśmy uczcić specjalną akcją dla profesjonalistów z branży beauty! Ostatnio dużo się dzieje – nowe ustawy, walka o kompetencje, dyskusje i dużo towarzyszących im emocji.
My natomiast chcielibyśmy wrócić do korzeni i… zachęcić Was do bycia dumnymi z wykonywania „najpiękniejszego zawodu świata”, jak o kosmetyce mówi wieloletnia redaktor naczelna francuskiego LNE – Michele de Lattre! Nie będziemy zwracać uwagi na tytuły – chcemy łączyć, a nie dzielić branżę. Kosmetyczki, kosmetolożki bądźcie dumne ze swojej pracy, z pomocy i piękna, jakie dajecie swoim klientom, z efektów, jakie uzyskujecie i z tego, że nieustannie się rozwijacie. W ramach akcji będzie się działo naprawdę dużo – śledźcie naszą stronę i razem DUMNIE dbajmy o wizerunek profesjonalistów z branży beauty!

 

Nenad Miković, prezes wydawnictwa i Rafał Długosz, dyrektor wydawnictwa

W numerze: