Rozwiń swój biznes, lekcja nr 1
Rozwiń swój biznes, lekcja nr 1

Mając dobrze prosperujący salon, możesz zwiększyć swoje przychody. Jeśli jeszcze go nie masz lub mieć własnego nie zamierzasz, też możesz zarabiać więcej, nie ponosząc ryzyka inwestycyjnego. Jak? Sprawdź!

 

Świat się zmienia. Rola gabinetu kosmetycznego nieodwracalnie ewoluuje, ale właśnie to jest szansą na rozwój biznesu. Przykład? Jeśli do menu zabiegowego dodasz doradztwo, wystarczy gdy podejmiesz współpracę z nowymi specjalistami – dietetykami i trenerami personalnymi. Jest ich wielu, wybierz mądrze. Jak? Postaw na doświadczenie, poziom edukacji, certyfikaty kursów i szkoleń, ale i kreatywność w social mediach. Poprzez interesującego współpracownika, możesz przyciągnąć do salonu sporo nowych klientów. Po pierwsze, na jego modne usługi, po drugie, pakietując do tego menu zabiegowe. 

Inne przychody bez własnych nakładów finansowych? Jest ich wiele, lecz najpierw przyjrzyj się nowym trendom – usługom mobilnym i elastycznym godzinom usług. 

 

Mobilna kosmetyczka. Dojeżdżając do domów klientek, możesz nawet podwoić cenę usługi. Mobilna forma usługi jest coraz popularniejsza. Preferowana jest przez osoby starsze, pacjentki oddziałów onkologicznych czy położniczych, albo zamożne, zapracowane kobiety sukcesu, które nie liczą kosztów, gdyż dla nich czas to pieniądz.

Mobilne usługi są świetnym pomysłem, aby „iść na swoje”, jeśli dotychczas byłaś pracownikiem w czyimś gabinecie, a nie masz planów lub zasobów, aby od razu urządzić własny salon. To także szansa na pracę dla tych, które z różnych powodów (młode mamy, studentki) mogą zarabiać tylko wieczorami lub w weekendy.

 

Elastyczność pracy salonu. Większość gabinetów kosmetycznych działa w określonych sztywno godzinach, a nietypowy czas pracy to szansa na wyższe ceny usług. Klientki są w stanie sporo dopłacić za ekspresowy zabieg wykonany w niedzielę lub późnym wieczorem czy o świcie. Niekiedy są w potrzebie tuż przed wyjazdem na wakacje albo przed niespodziewanym ważnym wyjściem.

Jeżeli mamy taką możliwość, warto włączyć do cennika usługi last minute, oczywiście za dodatkowym wynagrodzeniem.

 

Poszukaj dotacji. Jeżeli chcąc rozwijać biznes, myślisz jednak o powiększeniu salonu lub otwarciu kolejnego, a nie masz na to własnych funduszy – jest na to sposób.

 

 

O tym, skąd zdobyć pożyczkowe dofinansowanie, dowiesz się na www.lne.pl

Piszemy o tym w artykule: RAPORT LNE - Rozwiń swój biznes, lekcja nr 2, sprawdź!

To tylko fragment
Chcesz wiedzieć więcej?
Zaprenumeruj lub wykup dostępONLINE

LNE kupisz również w Empiku i salonach prasowych
SPRAWDŹ