LNE 132 #5/2020

Jeśli chcesz mieć pełny dostęp do tego materiału zaloguj się lub zaprenumeruj

LNE 132 #5/2020

Każdy salon kosmetyczny ma swoją reputację. Ten, który prowadzimy, czy w którym pracujemy – także. Ma też swoje historie, czy umiemy je dobrze opowiedzieć? 

Storytelling, czyli opowieść o marce, jest obecnie jednym z głównych narzędzi marketingowych. A ponieważ biznes beauty rozwija się bardzo prężnie, kolejne kliniki urody rosną jak grzyby po deszczu, konkurencja między nimi staje się coraz bardziej zażarta. Pytanie – co zrobić, aby się wyróżnić, przyciągnąć klientki i związać je na dłużej – nie może pozostać bez odpowiedzi.

Dlatego tyle miejsca w najnowszym LNE, przeznaczamy, by to rozpracować, opisać i dać Wam do ręki skuteczne narzędzia. 

Już wiecie, że gromadzone przez lata doświadczenie, nowoczesny sprzęt, tradycyjne metody dobrze jest wzbogacić o coś więcej 
– spersonalizowane podejście do każdego klienta. To właśnie buduje bliską więź i coś najcenniejszego – reputację. A jej pomaga dobra opowieść o marce, jaką jest ten właśnie, jeden na milion, gabinet kosmetyczny, miejsce, gdzie problem spotka się z rozwiązaniem, a podły nastrój znika od progu.  

Dobra opowieść z naszego salonu będzie żyć w umysłach klientów i będzie miała na nich realny wpływ, bo nie mówi o sobie, tylko rozdaje emocje i doświadczenia. Sprawi, że wyróżnimy się na tle konkurencji. Wpływa na jej uczłowieczenie, pod warunkiem, że słuchacz odnajdzie w niej swoje emocje, aspiracje i potrzeby. 

I wreszcie, dzięki dobrej historii przestajemy konkurować o cenę. Zaczynamy konkurować o wartości. Tym większe, im lepsza jest nasza reputacja. Przeczytajcie, pomyślcie i napiszcie do nas. Czekamy na Wasze opowieści. 

 

Agnieszka Keller
redaktor naczelna

W numerze:


  • 41. Kongres i Targi LNE
  • NOWOŚCI
  • temat numeru: Akcja – eksfoliacja
  • JUBILEUSZ 25 LAT LNE
    • Mezoterapia bezigłowa – piękno bez skalpela: Materiał archiwalny z LNE 56 (2007)
    • Zawsze na czasie: Opinie ekspertów o mikronakłuwaniu
    • Edycja południowoafrykańska: Wywiad z redaktor naczelną LNE RPA Nadine de Freitas
  • HI-TECH W GABINECIE
  • URODOWY PESEL
    • Czas na zmiany: Co się dzieje w skórze 30+?
    • Trzydziestolatka w gabinecie: Profesjonalne zabiegi i profilaktyka
    • Tama na wodospadzie: Czy to czas na medycynę estetyczną?
    • Język pokolenia Y: Jak trafić do wymagających Igreków?
  • PIELĘGNACJA
  • kosmetologia w PRAKTYCE
    • Arkana Cosmetics: Neurokosmetologia – emocjonalne piękno
    • Rhea Cosmetics: Rhea Cosmetics: Pielęgnacja skóry a zegar biologiczny
    • Bio-estetic: Nowe formuły peelingów PCA Skin
    • Urgo Aesthetics: Retix.C kompleksowa terapia anti-aging z retinolem i witaminą C
    • Sesderma: Kwas bursztynowy
    • Norel: Kwasy Norel Dr Wilsz – „złote menu” w każdym gabinecie
    • Mesoestetic: Mesohyal Mesoestetic – peptydy biomimetyczne, indywidualny eliksir młodości
    • Hevena: Terapia zimnem
    • Bielenda Professional: Specjalistyczne peelingi chemiczne X-Foliate
    • Peel Mission® :sTCA Peel Mission® – skuteczny i bezpieczny inicjator chemicznej eksfoliacji naskórka, typu soft
    • Clarena: Innowacyjna eksfoliacja witaminą C i retinolem – remedium na przebarwienia
    • PRO XN: Autorskie zabiegi PRO XN. Przede wszystkim zdrowa skóra!
    • Gemology Cosmetics: Oligoelementy, diament i kolagen – pielęgnacja premium dla cery dojrzałej
    • Larens Professional: Kompleksowa regeneracja wiotkiej i odwodnionej skóry
    • Venus Beauty: Cavit2 – nowa jakość w zabiegach redukcji zlokalizowanej tkanki tłuszczowej oraz cellulitu
  • BIZNES
    • Raport LNE: Dobre miejsce pracy: Pułapki zatrudniania w branży beauty
    • Klientka premium: Szansa i wyzwanie w jednym
    • Misja, wizja, wartości: Przemyślana strategia biznesowa – jak ją wdrożyć na własnym podwórku
    • Marka osobista: Jak dopracować wizerunek i wyróżnić się na rynku?
    • W turkusowym gabinecie: Odwiedzamy Klinikę Esencja Piękności w Łodzi
  • stylizacja
  • SPECJALIZACJA
    • Z włosami pod włos: Przyczyny i terapia trichotillomanii
    • Człowiek be(z) żelaza: Skutki niedoboru i nadmiaru
  • REDAKCJA POLECA
  • Felieton
    • Kontrola: Ewa Loga-Skarczewska
    • Niepotrzebna wojna: Łukasz Czerniewski
  • WYDARZENIA BRANŻOWE