LNE 132 #5/2020
Każdy salon kosmetyczny ma swoją reputację. Ten, który prowadzimy, czy w którym pracujemy – także. Ma też swoje historie, czy umiemy je dobrze opowiedzieć?
Storytelling, czyli opowieść o marce, jest obecnie jednym z głównych narzędzi marketingowych. A ponieważ biznes beauty rozwija się bardzo prężnie, kolejne kliniki urody rosną jak grzyby po deszczu, konkurencja między nimi staje się coraz bardziej zażarta. Pytanie – co zrobić, aby się wyróżnić, przyciągnąć klientki i związać je na dłużej – nie może pozostać bez odpowiedzi.
Dlatego tyle miejsca w najnowszym LNE, przeznaczamy, by to rozpracować, opisać i dać Wam do ręki skuteczne narzędzia.
Już wiecie, że gromadzone przez lata doświadczenie, nowoczesny sprzęt, tradycyjne metody dobrze jest wzbogacić o coś więcej
– spersonalizowane podejście do każdego klienta. To właśnie buduje bliską więź i coś najcenniejszego – reputację. A jej pomaga dobra opowieść o marce, jaką jest ten właśnie, jeden na milion, gabinet kosmetyczny, miejsce, gdzie problem spotka się z rozwiązaniem, a podły nastrój znika od progu.
Dobra opowieść z naszego salonu będzie żyć w umysłach klientów i będzie miała na nich realny wpływ, bo nie mówi o sobie, tylko rozdaje emocje i doświadczenia. Sprawi, że wyróżnimy się na tle konkurencji. Wpływa na jej uczłowieczenie, pod warunkiem, że słuchacz odnajdzie w niej swoje emocje, aspiracje i potrzeby.
I wreszcie, dzięki dobrej historii przestajemy konkurować o cenę. Zaczynamy konkurować o wartości. Tym większe, im lepsza jest nasza reputacja. Przeczytajcie, pomyślcie i napiszcie do nas. Czekamy na Wasze opowieści.
Agnieszka Keller
redaktor naczelna
- 41. Kongres i Targi LNE
- NOWOŚCI
- temat numeru: Akcja – eksfoliacja
- Mrowi, podszczypuje, piecze: Wywiad z Iwoną Wójcik o praktycznych aspektach peelingów chemicznych
- Porady ekspertów: Nowe substancje aktywne i terapie łączone
- Peelingi ziołowe: Naturalna alternatywa dla wymagających
- Złam szyfr: Precyzyjne składy – celujące efekty
- Kwasy – przygotowanie i regeneracja: To, co robimy przed i po zabiegu ma znaczenie
- Najnowsze zabiegi eksfoliujące
- JUBILEUSZ 25 LAT LNE
- Mezoterapia bezigłowa – piękno bez skalpela: Materiał archiwalny z LNE 56 (2007)
- Zawsze na czasie: Opinie ekspertów o mikronakłuwaniu
- Edycja południowoafrykańska: Wywiad z redaktor naczelną LNE RPA Nadine de Freitas
- HI-TECH W GABINECIE
- Fototerapia trądziku: Laserowe leczenie zmian i blizn
- Operując światłem: Lampa LED w praktyce kosmetologa
- URODOWY PESEL
- Czas na zmiany: Co się dzieje w skórze 30+?
- Trzydziestolatka w gabinecie: Profesjonalne zabiegi i profilaktyka
- Tama na wodospadzie: Czy to czas na medycynę estetyczną?
- Język pokolenia Y: Jak trafić do wymagających Igreków?
- PIELĘGNACJA
- Pamiątki z wakacji: Holistyczna terapia przebarwień
- Gwiazdy i gwiazdeczki: Topowe składniki kosmetyczne
- Przetestowaliśmy: Redakcja LNE poleca kosmetyki
- Moc oczyszczania: Złote zasadny pierwszego kroku pielęgnacji
- kosmetologia w PRAKTYCE
- Arkana Cosmetics: Neurokosmetologia – emocjonalne piękno
- Rhea Cosmetics: Rhea Cosmetics: Pielęgnacja skóry a zegar biologiczny
- Bio-estetic: Nowe formuły peelingów PCA Skin
- Urgo Aesthetics: Retix.C kompleksowa terapia anti-aging z retinolem i witaminą C
- Sesderma: Kwas bursztynowy
- Norel: Kwasy Norel Dr Wilsz – „złote menu” w każdym gabinecie
- Mesoestetic: Mesohyal Mesoestetic – peptydy biomimetyczne, indywidualny eliksir młodości
- Hevena: Terapia zimnem
- Bielenda Professional: Specjalistyczne peelingi chemiczne X-Foliate
- Peel Mission® :sTCA Peel Mission® – skuteczny i bezpieczny inicjator chemicznej eksfoliacji naskórka, typu soft
- Clarena: Innowacyjna eksfoliacja witaminą C i retinolem – remedium na przebarwienia
- PRO XN: Autorskie zabiegi PRO XN. Przede wszystkim zdrowa skóra!
- Gemology Cosmetics: Oligoelementy, diament i kolagen – pielęgnacja premium dla cery dojrzałej
- Larens Professional: Kompleksowa regeneracja wiotkiej i odwodnionej skóry
- Venus Beauty: Cavit2 – nowa jakość w zabiegach redukcji zlokalizowanej tkanki tłuszczowej oraz cellulitu
- BIZNES
- Raport LNE: Dobre miejsce pracy: Pułapki zatrudniania w branży beauty
- Klientka premium: Szansa i wyzwanie w jednym
- Misja, wizja, wartości: Przemyślana strategia biznesowa – jak ją wdrożyć na własnym podwórku
- Marka osobista: Jak dopracować wizerunek i wyróżnić się na rynku?
- W turkusowym gabinecie: Odwiedzamy Klinikę Esencja Piękności w Łodzi
- stylizacja
- Higiena makijażu: Bezpieczeństwo w pracy wizażysty
- Wedding & glamour: Trendy w makijażu ślubnym i wieczorowym
- Jesienne trendy w stylizacji paznokci: Najmodniejsze odcienie, aplikacje i wzory
- Kolorowe nowości
- SPECJALIZACJA
- Z włosami pod włos: Przyczyny i terapia trichotillomanii
- Człowiek be(z) żelaza: Skutki niedoboru i nadmiaru
- REDAKCJA POLECA
- Felieton
- Kontrola: Ewa Loga-Skarczewska
- Niepotrzebna wojna: Łukasz Czerniewski
- WYDARZENIA BRANŻOWE