Premiera Phyto Nature Firming Serum Dermalogica®
Premiera Phyto Nature Firming Serum Dermalogica®

5 września w Warszawie odbyła się premiera najbardziej zaawansowanego serum w historii marki Dermalogica® – Phyto Nature Firming Serum z linii AGE Smart®, które odmładza skórę aż o 5 lat!

Spotkanie poprowadziła Angela Taylor - manager ds. edukacji międzynarodowej i handlu, od 17 lat związana z oddziałem Dermalogica® w Wielkiej Brytanii. Terapeutka przedstawiła najnowsze badania naukowe z dziedziny epigenetyki sugerujące, że 50% widocznego starzenia się skóry pochodzi z eksposomu (środowisko + styl życia), a nie tylko - jak wcześniej sądzono - z genów.

Dwufazowe serum ujędrniająco-liftingujące Phyto-Nature Firming Serum oddaje skórze tyle lat młodości, ile zabrał jej eksposom. Taki efekt gwarantuje wykorzystanie peptydów biomimetycznych i wysoce aktywnych, naturalnych składników roślinnych o jakości farmakopealnej. W trakcie premiery uczestnicy spotkania mogli również poznać techniki aplikacji serum wykorzystujące akupresurę, co pozwala wynieść codzienną pielęgnację skóry na wyższy poziom.

 

 

Czynniki, które tworzą nasz eksposom to m.in.: styl życia, klimat, ekspozycja na promieniowanie UV, schemat pielęgnacji skóry, zanieczyszczenie środowiska, sen, dieta oraz stres.

Pionierskie badania naukowe dowodzą, że niezdrowy eksposom prowadzi do pojawiania się przedwczesnych oznak starzenia się skóry, w tym drobnych linii i zmarszczek, utraty elastyczności oraz nierównomiernego kolorytu cery. Na przykład palenie tytoniu i niezdrowa dieta mogą sprawić, że skóra będzie wyglądała na 2 lata starszą, zła jakość snu dodatkowo dodaje 2,5 roku, a nadmierna ekspozycja na słońce postarza skórę o ponad 6 lat!

 

 

Udowodniono naukowo, że dwufazowe serum ujędrniająco-liftingujące Phyto-Nature Firming Serum odmładza wygląd skóry aż o 5 lat*.

 

PRZED

 

PO

 

*Wyniki na podstawie 8-tygodniowego badania klinicznego przeprowadzonego w renomowanym ośrodku badawczym na grupie 32 osób. 50% badanych osiągnęło co najmniej 5-letnie odmłodzenie wyglądu skóry.

 

Zamiast obiecywać niemożliwe - wieczną młodość w butelce - Phyto-Nature Firming Serum oddaje to, co zabiera eksposom. Przeprowadzone badania kliniczne dowiodły, że serum:
•    odmładza wygląd skóry aż o 5 lat,
•    zmniejsza widoczność drobnych linii już po 1 aplikacji,
•    dwukrotnie zwiększa rozjaśnienie skóry już po 1 aplikacji,
•    zmniejsza widoczne zmarszczki po 4 tygodniach stosowania.


Aktywne składniki serum
Faza ujędrniająca: związane z szafirem peptydy biomimetyczne pomagają ujędrnić skórę i wzmocnić jej mechanizmy obronne.

Faza liftingująca: technologia Phyto-Nature wykorzystuje silne właściwości ekstraktów pochodzenia roślinnego, aby wyraźnie napiąć skórę.

Jagody Camu Camu: pochodzące ze zrównoważonych źródeł z amazońskich lasów z obszaru Peru, dodają skórze blasku. Ten superowoc zawiera 60 razy więcej witaminy C, niż pomarańcza!

Posłonek: pochodzący z niezwykle odpornej rośliny, która ma zdolność kiełkowania nawet po spaleniu, pomaga neutralizować szkodliwe dla skóry wolne rodniki.

Kwas kawowy uwalniany z ziaren zielonej kawy z Madagaskaru współpracuje z naturalnym mikrobiomem skóry, rewitalizuje i zmniejsza widoczność drobnych linii i zmarszczek.

Kwas hialuronowy nowej generacji: zapewnia natychmiastowy efekt wypełnienia oraz ujędrnienia i liftingu skóry.

Widget Phyto Touch
Przy okazji wprowadzenia serum Phyto-Nature Firming Serum marka Dermalogica® stworzyła widget Phyto Touch, który pełni rolę wirtualnego doradcy, łączącego moc profesjonalnego terapeuty skóry ze sztuczną inteligencją i rozszerzoną rzeczywistością w celu optymalizacji korzyści najbardziej zaawansowanego serum Dermalogica®. Każdy użytkownik, który skorzysta z widget’u Phyto Touch, wykonując analizę skóry oraz emocji rozpoznanych na podstawie wyrazu twarzy, otrzyma spersonalizowaną technikę aplikacji serum wykorzystującą akupresurę. Warto z niej skorzystać, by wynieść codzienną pielęgnację skóry na wyższy poziom.

Phyto-Nature Firming Serum został certyfikowany jako produkt nie testowany na zwierzętach, bezglutenowy i wegański oraz opracowany bez sztucznych substancji zapachowych oraz barwników. Będzie dostępny w sprzedaży w wybranych gabinetach w całej Polsce, autoryzowanych salonach Dermalogica® oraz w sklepie internetowym: www.dermalogica.pl.