BIZNES SONDA z Farmona Professional

O innowacyjnych rozwiązaniach Farmona Professional rozmawiamy z Magdaleną Cichoń-Stochłą – brand managerem firmy. 


Dlaczego w Waszej opinii nagrodzony produkt jest innowacyjny?
Linia Vegan Nature idealnie wpisuje się w trend weganizmu, który opanowuje coraz więcej dziedzin naszego życia, tak naprawdę staje się już nie tylko trendem, a stylem życia. Osoby przechodzące na dietę wegetariańską, zmieniają przy okazji swoje nastawienie do kosmetyków. Szukają marek, które podzielają te same wartości co oni. Drugim aspektem, na który postawiliśmy jest personalizacja. W zabiegach coraz większą uwagę zwraca się na dobór preparatów do indywidualnych potrzeb klienta, biorąc pod uwagę nie tylko stan skóry, ale kondycję psychiczną i nastrój klienta. Klienci bardziej niż kiedykolwiek potrzebują relaksu, a wizyta w gabinecie czy spa daje takie możliwości. Uważamy, że przy doborze zapachu preparatów do zabiegu na ciało, nie chodzi o to, co kosmetyczka pragnie dać klientowi, ale czego on sam potrzebuje. Dlatego przed zabiegiem klient poddawany jest swego rodzaju testowi zapachowemu, który umożliwia wybór najbardziej odpowiedniego aromatycznego olejku, o zapachu inspirowanym czterema żywiołami, który będzie pojawiał się we wszystkich preparatach wykorzystywanych podczas zabiegu.

Światowe trendy czy opinie klientów? W jaki sposób stworzyć ofertę idealną? 
Idealna oferta to połączenie aktualnych, światowych trendów, a także wsłuchiwanie się w potrzeby i oczekiwania naszych klientów, ale przede wszystkim – wyprzedzanie ich. Bazując na naszym doświadczeniu, inspirując się najnowszymi odkryciami w dziedzinie kosmetologii, tworzymy kosmetyki, które wyróżniają się zaawansowanymi składnikami, innowacyjną formą podania i skutecznością działania. Dbamy o to, by charakteryzowały się najwyższą jakością, czego potwierdzeniem się prestiżowe nagrody jakie zdobywają nasze preparaty. 

Jakie 3 słowa najlepiej opisują Państwa firmę?
Doświadczenie. Jakość. Innowacyjność.

W jaki sposób Państwa firma wspiera rozwój kosmetyczek? 
Specjalnie dla naszych klientów przygotowujemy bardzo atrakcyjne oferty produktowe i cenowe. Jesienią tego roku ruszamy z nowym programem bonusowym skierowanym do najlepszych gabinetów oraz ośrodków SPA. Dzięki Karcie Bonusowej nasi klienci będą otrzymywać specjalne rabaty i będą mieć dostęp do limitowanych ofert specjalnych.

Branża beauty nieustannie się rozwija. Jakie nowości przyniesie 2019 rok?
Przed nami rok pełen nowych wyzwań i dalszego intensywnego rozwoju. Chcemy oczywiście poszerzyć naszą ofertę o nowe, innowacyjne i ciekawe rozwiązania, które będą odpowiadały na potrzeby naszych klientów, dostarczały im narzędzi i produktów gwarantujących sukces w gabinecie. 

Na zdjęciu (od lewej): Beata Lass-Pierzgalska – koordynator ds. szkoleń i sprzedaży, Anna Chmielarz – koordynator ds. szkoleń i sprzedaży, Magdalena Niewęgłowska – brand manager.