Pobierz aplikację LNE Apple Store Logo Google Play Logo
 
Sposób na lojalność klientów
28/08/2016
program_lojalnosciowy-versum
artykuł sponsorowany
Lojalni klienci to skarb. Regularnie odwiedzają gabinet i kupują więcej. Do tego chętnie polecają dane miejsce swoim znajomym albo zostawiają pozytywne opinie. Pytanie tylko jak budować relacje i sprawić, by klienci chętniej wracali? Tu z pomocą przychodzą programy lojalnościowe. Szczególnie takie, które wciągają klientów do gry i pozwalają nie tylko zbierać korzyści, ale jeszcze dobrze się bawić.

Coś czego klienci nigdy nie zapomną

Sedno w programie lojalnościowym to odpowiednie nagrody. Klienci po to zbierają punkty, aby wymienić je na atrakcyjne gratyfikacje – lot balonem lub wspaniały weekend w spa to wrażenia, o których nie zapomną przez długi czas. Co najważniejsze, te pozytywne emocje będą kojarzone z marką salonu. Katalog nagród w programie to również doskonałe narzędzie zwiększania sprzedaży i promowania usług własnych. Warto tam dodać nowości albo zabiegi uzupełniające, w ten sposób klient otrzymuje szansę na spróbowanie czegoś nowego – i być może zacznie korzystać regularnie.

Ambasadorzy marki, którzy aktywnie promują

Klienci zadowoleni z usług to potencjalni ambasadorzy marki, którzy pomogą w promocji i dotarciu do kolejnych gości. Należy tylko w odpowiedni sposób zachęcić ich do aktywności. Program lojalnościowy umożliwia nagradzanie klientów za skuteczne polecenia. Punkty można przyznawać także za pozostawienie pozytywnego komentarza. W ten sposób salon gromadzi autentyczne rekomendacje, które zbudują zaufanie nowych klientów. Nie od dziś wiadomo, że dobra opinia to klucz do sukcesu.

Liczą się relacje

Program lojalnościowy powinien być rozrywką i przyjemnością. Zabawą, w której klienci chętnie uczestniczą i cieszą się z odebranych prezentów. Dobrze przemyślany program buduje pozytywne emocje względem marki. Przecież punkty można przyznać również w dniu urodzin albo zorganizować oficjalne wręczenie głównej nagrody. Takie gesty klienci doceniają najbardziej. Kto nie wybierze salonu, gdzie poza wyśmienitą obsługą otrzyma jeszcze odrobinę radości?

To takie proste

Dbanie o lojalność klientów jest niczym długoterminowa inwestycja – po prostu się opłaca. Nie należy tracić takiej okazji. Warto natomiast sięgnąć po sprawdzone i dostosowane pod branżę beauty rozwiązania. Łatwy w obsłudze, a jednocześnie rozbudowany program lojalnościowy oferuje system Versum. Można skorzystać z gotowych rozwiązań lub samodzielnie dostosować program do potrzeb swojego biznesu.

Wejdź na www.versum.pl i bezpłatnie przetestuj system przez 14 dni.

ZAPRENUMERUJ KOLEJNE NUMERY JUŻ TERAZ
LNE - ponad 200 stron dobrej lektury