Rozwijaj gabinet z głową
Pobierz aplikację LNE Apple Store Logo Google Play Logo
 
Rozwijaj gabinet z głową
06/03/2017
specjalizacja-czy-szeroki-zakres-usług_akademia-versum-1
artykuł sponsorowany

Specjalizacja czy szeroki zakres usług?

Branża kosmetyczna i fryzjerska już od kilku lat przechodzą prawdziwą rewolucję. Zmiany są pozytywne, ale niosą ze sobą również konieczność zmian i dostosowania się do nowych potrzeb rynku. Wielu właścicieli salonów zostaje postawionych przed dylematem: wprowadzać do oferty kolejne nowości czy może wyspecjalizować się w jednej wybranej dziedzinie?

Od pewnego czasu można zaobserwować wzrost zainteresowania specjalistycznymi usługami. Dzisiejsi klienci cenią osoby, które są ekspertami w swojej dziedzinie. Zgłaszają się z konkretnymi problemami i oczekują pomocy na najwyższym poziomie. Taka pomoc wymaga lat praktyki i doszkalania, często w bardzo wąskim, mocno wyspecjalizowanym obszarze. Z kolei ilość dostępnej wiedzy i liczba opcji sprawiają, że oferowanie całego spektrum usług i to na wysokim poziomie wydaje się niewykonalne.

Czy to oznacza koniec tradycyjnych salonów z szeroką ofertą zabiegową? Niekoniecznie. Nie każdy salon musi przecież oferować 100% dostępnych na rynku możliwości. Można skomponować stosunkowo szeroką ofertę, obejmującą kilka–kilkanaście wybranych zabiegów. Można również stworzyć zespół specjalistów, którzy będą zaspokajać różne oczekiwania klientów. Albo po prosu wybrać jeden obszar i się doskonalić.

Szukając odpowiedzi na takie pytania, warto zajrzeć do najnowszej lekcji Akademii Versum. Anna Wydra-Nazimek, właścicielka firmy Neza Group, szczegółowo porównuje różne aspekty działalności w przypadku wąskiego i szerokiego zakresu usług. Prezentuje wady oraz zalety obydwu rozwiązań i pomaga znaleźć właściwe odpowiedzi.

Materiał dostępny pod adresem:

www.akademiaversum.pl/gabinet-specjalizacja-czy-szeroki-zakres-uslug

ZAPRENUMERUJ KOLEJNE NUMERY JUŻ TERAZ
LNE - ponad 200 stron dobrej lektury