Rezerwacja online
Pobierz aplikację LNE Apple Store Logo Google Play Logo
 
Rezerwacja online
26/01/2017
4 powody dla których warto o niej pomyśleć
rezerwacja_online
artykuł sponsorowany

 

Internet jest dziś podstawową formą komunikacji, robienia zakupów czy dzielenia się opinią. Pojawia się także coraz więcej narzędzi pozwalających na internetową rezerwację usług. Zdalne umawianie wizyt staje się coraz bardziej powszechne również w branży beauty. Firmy, które w porę nie zareagują na potrzeby współczesnych klientów i nie wdrożą odpowiednich narzędzi, po prostu stracą swoją rynkową pozycję.

Jeśli ciągle zastanawiasz się czy Twój gabinet potrzebuje rezerwacji online, oto kilka argumentów, które pomogą Ci podjąć decyzję.

 

  1. Wirtualny recepcjonista

Irytuje Cię ciągłe odbieranie telefonów? Wyobraź sobie, że rezerwacja internetowa to Twój dodatkowy pracownik, który Cię wyręcza i pozwala skoncentrować się na pracy z klientem. Nie musisz przerywać zabiegu, nie tracisz czasu, nie wprowadzasz niepotrzebnego zamieszania. Spokojnie wykonujesz swoją pracę, a w tym czasie w Twoim kalendarzu pojawiają się kolejne wizyty. Ten niezwykły recepcjonista oczywiście zna wszystkie usługi, ich ceny oraz czas wykonania, a jego największą zaletą jest to, że pracuje bez przerwy i za mniej niż 3 złote dziennie.

 

  1. Rezerwacja usług 24/7

Wszyscy jesteśmy zabiegani. Twoi klienci nie zawsze mają czas, żeby umówić się na wizytę w ciągu dnia. Nie zawsze mogą też wykonać telefon w pracy. Zdecydowanie łatwiej jest im usiąść wieczorem przed komputerem i bez pośpiechu zarezerwować usługę. Wiele osób na zabieg decyduje się z dnia na dzień albo w weekend, kiedy salon już nie pracuje i nikt nie odbiera telefonu. Rezerwacja online sprawi, że Twój salon będzie zawsze dostępny dla klienta 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 

  1. Rzetelna ocena pracy

Zadowolony klient to najlepsza reklama i sposób, żeby zyskać nowych. Rezerwacja internetowa umożliwi konsumentom pozostawienie opinii o salonie, jego pracownikach i usługach. Warto dać im taką możliwość a potem skorzystać z wystawionych komentarzy. Pozytywne wypowiedzi opublikuj na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Uwagi i sugestie wykorzystaj, żeby ocenić pracę pracowników albo poprawić te elementy, które jeszcze nie działają idealnie. Twoi klienci dostarczą Ci niezwykle cennych wskazówek, które pomogą rozwinąć firmę.

 

  1. Wizerunek nowoczesnego salonu

Inwestujesz w sprzęt, starasz się podążać za trendami i oferować najnowsze zabiegi. Nowe technologie to kolejny element, który podkreśli, że odpowiadasz na wymagania współczesnego rynku, a Twój gabinet jest otwarty na potrzeby klientów. Widoczność w sieci i nieograniczona czasem dostępność dla klientów pokażą, że idziesz z duchem czasu.

Rezerwacja internetowa to cały zestaw korzyści dla Twojego gabinetu. Nie pozostawaj w tyle, zacznij stosować nowoczesne rozwiązania.

Wejdź na www.rezerwacja-internetowa.pl i dowiedz się jak zyskać jeszcze więcej.

ZAPRENUMERUJ KOLEJNE NUMERY JUŻ TERAZ
LNE - ponad 200 stron dobrej lektury