Pobierz aplikację LNE Apple Store Logo Google Play Logo
 
Vital Injector - rewolucja w mezoterapii
Pozytywna rekomendacja to najlepsza reklama
21/09/2016
LNE_komentarze

artykuł sponsorowany
Klienci salonów i gabinetów chętnie kierują się opiniami innych. Sprawdzają oceny w Internecie lub dopytują znajomych. To dla nich cenne informacje, budujące wiarygodność miejsca do którego zamierzają się wybrać. Pozytywne opinie dają im pewność, że będą usatysfakcjonowani z wizyty. Pochlebne komentarze to więc szansa na zdobycie nowych klientów, ale również sposób, aby poprawić jakość obsługi czy kontrolować pracę zespołu.

 

Ambasadorzy marki

Salony urody otrzymują nawet 98% pozytywnych komentarzy. To potencjał, który warto wykorzystać. Każdy salon ma przecież grono zadowolonych klientów, którzy chętnie zostawią opinię, zachęcając tym samym innych do wizyty w danym miejscu. W taki właśnie sposób konsumenci stają się równocześnie ambasadorami marki. To oni przekonują innych, że usługi są na wysokim poziomie.

 

Szeroki zasięg

Pozytywne komentarze można wykorzystać, by dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów. Warto je publikować na stronie internetowej salonu oraz w serwisach społecznościowych. W ten sposób nie tylko zwiększa się zasięg oddziaływania, ale także uatrakcyjnia przekaz. I co więcej, buduje dobrą renomę gabinetu. Kto oprze się ofercie, jeżeli o jej jakości będą świadczyć zadowoleni klienci?

 

Wysoki standard usług

Opinie klientów to obiektywna i rzetelna ocena pracy salonu i jego pracowników. Nie należy ich ignorować. To właśnie klienci są najlepszymi doradcami, którzy pomagają doskonalić biznes. Pozytywne rekomendacje są informacją, że usługi są na wysokim poziomie. Mniej pochlebne opinie pozwalają natomiast nadzorować pracę i poprawiać elementy, które jeszcze nie funkcjonują idealne. Warto uważnie słuchać i wyciągać wnioski.

 

Dwustronna komunikacja

Komentarze to szansa na efektywną komunikację. Jeśli po wizycie klient podzieli się swoją opinią, salon ma szansę odpowiednio zareagować – podziękować za pozytywną ocenę albo odnieść się do uwag i sugestii. Klienci uwielbiają, gdy ich zdanie jest brane pod uwagę. Dlatego warto odpowiadać na ewentualne zastrzeżenia. Na pewno docenią zaangażowanie i chętniej wybaczą błędy.

 

Automatyczny system komentarzy

Zbieranie komentarzy od klientów to czasochłonne zadanie, na które najczęściej brakuje czasu w natłoku innych obowiązków. Dziś nowe technologie pozwalają usprawnić ten proces. Dobre oprogramowanie dla salonów, takie jak Versum, po każdej wizycie automatycznie wysyła do klienta e-mail z prośbą o opinię. System gromadzi i przetwarza komentarze. W każdej chwili można sprawdzić poziom zadowolenia gości, czy oceny jakie zostały wystawione poszczególnym pracownikom.

 

Wypróbuj system automatycznych komentarzy w Twoim salonie. Wejdź na www.versum.pl

ZAPRENUMERUJ KOLEJNE NUMERY JUŻ TERAZ
LNE - ponad 200 stron dobrej lektury