15/12/2015

Szukasz nazwy dla swojego gabinetu? Koniecznie przeczytaj nasze wskazówki!
– Określ do jakiego rodzaju klienta kierujesz swoją ofertę – powinien on identyfikować się z tą nazwą! Optymalnym rozwiązaniem jest też nazwa, która chociaż w niewielki sposób sugeruje w jakiej branży świadczysz usługi.
– Jeśli chcesz nadać swojemu gabinetowi egzotyczną, obcojęzyczną nazwę upewnij się, że wiesz, co ona oznacza i czy zastosowałaś poprawną pisownię. Nazwa nie powinna też sprawiać problemów przy wymawianiu!
– Kiedy podoba ci się jakaś nazwa wpisz ją w wyszukiwarce internetowej i sprawdź jakie inne firmy mają podobną nazwę i z czym jest ona kojarzona – to niezwykle istotne.
– Wybrałaś nazwę? Sprawdź czy w Internecie taka domena nie jest już zajęta. Pamiętaj też, że najpopularniejsze rozszerzenia to „.com” lub „.pl”. Nazwa firmy powinna nawiązywać do rodzaju działalności – może domena www.annakowalska.com będzie dostępna, ale czy taka nazwa powie coś o twoim biznesie? Pamiętaj też, pod tą nazwa będziesz prowadzić profile gabinetu w mediach społecznościowych, np. na Facebooku.
– Masz już wybraną nazwę? Spróbuj przez kilka dni udawać, że wymyśliłaś ją dla innej firmy. Przejeżdżając obok twojego gabinetu wyobraź sobie szyld z nazwą – czy przyciąga uwagę? Zaciekawił cię? Zapamiętasz tę nazwę? Tym powinnaś kierować się przy ostatecznej decyzji.
– Kiedy masz już wybraną nazwę brakuje ci jeszcze logotypu – powinien być nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim czytelny. Tą samą zasadą kieruj się opracowując pozostałe elementy identyfikacji wizualnej – zabiegowe menu, ulotki i projekt strony internetowej!
Powodzenia!