Pobierz aplikację LNE Apple Store Logo Google Play Logo
 
Dlaczego musisz być na 33. Kongresie i Targach LNE?
05/04/2016
wywiad-ilona-rafO tym dlaczego Kongresy i Targi LNE są obowiązkowym punktem w kalendarzu osób związanych z branżą beauty i czym zaskoczy nas 33. Kongres LNE opowiadają Ilona Kurczaba, redaktor naczelna LNE i Rafał Długosz, dyrektor Wydawnictwa.

 

Kongres i Targi LNE to kultowa impreza w branży beauty. Czym wyróżnia się na tle podobnych przedsięwzięć?

Rafał Długosz:  Kongres i Targi LNE to spotkania dla profesjonalistów. Przeprowadzaliśmy w ubiegłym roku ankiety, z których wynika, że ponad 90% odwiedzających Kongres LNE to profesjonaliści branży beauty. To jedyna taka impreza w Polsce!

 

Ilona Kurczaba: Kongres LNE to przede wszystkim największa w branży impreza edukacyjna o najszerszym zakresie tematów beauty. W gronie ponad 70 wykładowców z całego świata są kosmetolodzy, lekarze i trenerzy. Stawiamy na ekspertów-praktyków, żeby wiedza i „know-how”, którymi się dzielą była autentycznym wsparciem w prowadzeniu biznesu.

Tym razem aż 6 sesji tematycznych poprowadzą wykładowcy z Polski, Francji, Hiszpanii, Finlandii, Włoch, Niemiec, RPA. Szwajcarii, USA, Izraela, Rosji, Dani i Meksyku.

 

RD: Licznym konferencjom i pokazom kongresowym towarzyszą oczywiście targi – które są doskonałym uzupełnienie przeglądu trendów i nowości oraz okazją do biznesowych kontaktów z najlepszymi markami branży.

 

Co będzie nowością 33. Kongresu i Targów LNE i jakiej tematyki możemy się spodziewać?

IK: Mocno reagujemy na trendy. Dlatego też nowością jest największa w Polsce, całodniowa  sesja aparatury hi-tech w gabinecie z udziałem polskich i zagranicznych ekspertów zorganizowana w dużej sali na 300 osób – i co ważne – dostępna dla wszystkich odwiedzających imprezę – wystarczy bilet lub karnet. Karboksyterapia, epilacja, remodeling, techniki hybrydowe w wyszczuplaniu – to tematy na których skupią się eksperci.

Podczas sesji ogólnej nie zabraknie akcentów medical beauty – pod lupą tym razem nici PDO, a także ciekawy wykład o pomocy przedmedycznej w gabinecie.

Zupełną rewolucją jest niedzielna sesja Live Demo z dr. Leśniowskim ze Szkoleniowego Centrum Kosmetologii Medycznej i pokaz zabiegów medycyny estetycznej na żywo, zorganizowany po to, aby kosmetolodzy mogli czerpać informacje z pierwszej ręki, bo jak wiadomo, od niedawana utrudnia im się w Polsce wstęp na konferencje medycyny estetycznej.

Ciekawa na pewno będzie sesja masażu, rozszerzona o techniki komplementarne, po raz pierwszy będzie można zobaczyć np. akupunkturę kosmetyczną wykorzystaną w liftingu twarzy.

 

RD: Uwagę publiczności przyciągnie na pewno sesja makijażu, w której można podpatrzeć warsztat pracy prawdziwych międzynarodowych sław – odwiedzą nas m.in. pracujący dla marki Revoln David Molina, Beni Durrer, a także Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephory.

Ważną częścią Kongresu jest sesja Kosmetologia w praktyce – to ponad 30 prezentacji m.in. o nowych produktach, zabiegach, aparaturze, trendach i nowościach w branży beauty. Każdy profesjonalista znajdzie coś dla siebie.

 

Po raz pierwszy zaznaczcie mocno w programie także trychologię.

IK: Pielęgnacja włosów i skóry głowy to szansa na nową, atrakcyjną usługę w gabinecie. W sobotę odbędzie się całodniowa sesja trychologii estetycznej pod patronatem ISAT – Międzynarodowego Stowarzyszenia Trychologii Estetycznej. Tu też premiera pierwszej polskiej linii trychologicznej Tricho-esthetic, nowości z linii ReGenesis by Revitalsh czy spotkanie z markami Olaplex i Kevin.Murphy.

 

Swoją premierę będzie miała także Galeria Innowacji. Co to za projekt?

RD: Po raz pierwszy każdy Wystawca ma możliwość zgłoszenia swojego innowacyjnego produktu lub usługi i wziąć udział w konkursie Galeria Innowacji 33. Kongresu i Targów LNE. To ciekawa propozycja zarówno dla samych Wystawców, jak i uczestników targów. Jury wybierze 20 produktów, które zabłysną w naszej ekspozycji i staną się inspiracją dla profesjonalistów.

 

Ilu wystawców bierze udział w targach?

RD: Gościmy aż 190 firm, reprezentujących ponad 400 marek. Wśród nich nie zabraknie debiutów w Polsce takich marek jak Elizabeth Arden Pro czy Montibello. Atutem imprezy jest nie tylko najwyższy poziom merytoryczny, ale i zebranie całej branży beauty w jednym miejscu, co daje ogromny komfort i szansę na wiele nowych kontaktów oraz gwarancję dostępu do najświeższych branżowych nowości i trendów. Wytyczamy drogę, którą podąża branża beauty i stwarzamy możliwości rozwoju profesjonalistom z całej Polski.

 

Do zobaczenia w Krakowie!
ZAPRENUMERUJ KOLEJNE NUMERY JUŻ TERAZ
LNE - ponad 200 stron dobrej lektury