Pobierz aplikację LNE Apple Store Logo Google Play Logo
 

SOBOTA 04 listopada 2017 | od 17:30 do 18:00 Sala Bratysława

Jakość przez duże J – jak tworzyć najwyższą jakość w biznesie i zdobyć przewagę rynkową?

Na pytanie „co cię wyróżnia na rynku?” wiele osób odpowiada – „jakość usług”. Kiedy jednak pytamy co to jest jakość, odpowiedź nie jest taka oczywista. Bo co znaczy wysoka jakość usług? Jak ją zmierzyć? Podczas wykładu postaramy się znaleźć odpowiedź na to, jakiej jakości oczekują nasi klienci, jak jakością odróżnić się od konkurencji, jak zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi oraz dowiemy się tego, czym jest kultura służenia klientom (nie służalczości) i jak budować odpowiednie do tego środowisko.

Lucyna Wiewiórska
Nauczyciel, kosmetolog, doradca biznesowy, autorka książki „Biznes po ludzku, czyli osobisty podręcznik właścicielki salonu beauty”.